POMOGĘ CI OSIĄGNĄĆ TWOJE CELE!

Nasi Klienci mają większe szanse na osiągnięcie swoich celów dzięki odpowiednim produktom, relacji z Niezależnym Dystrybutorem Herbalife i przynależności do społeczności.
Jeśli chcesz otrzymać bezpłatne, spersonalizowane wsparcie w realizacji swoich celów, skontaktuj się ze mną.
Zapraszam do kontaktu pod adresem email: sklep.herbalart@gmail.com 
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis - obejmuję gwarancja złotych standardów

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: sklep.herbalart@gmail.com

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep.herbalart@gmail.com lub telefonicznie: 736854374. Udzielimy Ci wskazówek.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami złotych standardów, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  4. Na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl